مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


آموزشیسبک زندگیکسب و کارنمایشگاهها

هفت رهنـمود بـراي برپايـي نمايشگاه هاي تجاري

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • نکته روز : آن مرد دوباره
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

آيا شما صاحب امتياز تاسيس کمپاني شده ايد و تمايل داريد تجارت جواهرات خود را گسترش دهيد؟

نمايش قطعات جواهري در نمايشگاه يکي از فانتزي ترين ايده هاست.

با خواندن اين هفت ايده آسان که براي شما آماده کرده ايم، به راحتي گام در راه تاسيس نمايشگاه خود برداريد.

۱- از پيش برنامه ريزي کنيد.

اين که به فاصله يک يا دو ماه مانده به تاسيس نمايشگاه، برنامه ريزي خود را شروع کنيد، هيچ موفقيتي کسب نخواهد شد. هر زمان که تصميم به برپايي يک نمايشگاه گرفتيد، با مشاوران در حضور صنعت جواهرات مشورت کنيد و اهداف خود را براي آنها بازگو کنيد. و در صدد ارائه نمونه جواهراتي باشيد که بازخورد بيشتري دارند.

۲-در غرفه هاي ويژه سرمايه گذاري کنيد.

طرح و اندازه غرفه مورد نظر شما در نمايشگاه، به جذب مشتري و پيشي گرفتن از ساير رقبا کمک به سزايي خواهد کرد. تا آن جا که مي توانيد به طراحي دکوراسيون داخلي غرفه اهميت دهيد. با رعايت اين ايده، مشتريان به محض عبور از کنار غرفه شما، مبهوت آن شده و از جواهرات بيشتري ديدن خواهند کرد.

۳-پيام خود را به طور واضح بيان کنيد.

تيم خود را آماده نشست و برخاست هاي متعدد کرده، با آنها در خصوص برنامه هاي خود صحبت کنيد و اجازه دهيد آنها نيز نظرات خود را بيان کنند. اطمينان حاصل کنيد که همه اعضاي تيم، پيام شما در خصوص ايجاد نمايشگاه را درک کرده اند.

۴- فضايي مناسبي براي غرفه خود انتخاب کنيد.

موقعيت مکاني غرفه شما يکي ديگر از عواملي است که باعث ازدياد تعداد مشتريان شما خواهد شد.موارد گوناگوني همچون کف، گوشه ها و حتي ديوارها توجه افراد را به خود جلب خواهند کرد. بهتر است در کناري از غرفه و روبروي مشتريان خود ايستاده و با اعتماد به نفس با آنها سخن بگوييد.

۵-توجه مشتريان را به غرفه خود جلب کنيد.

آويزان کردن جعبه هاي جواهرات به صورت وارون و فانتزي از در و ديوار غرفه اولين چيزي است که باعث جلب توجه افراد خواهد شد. بهتر است لگوي جواهرفروشي خود را از سردرغرفه نصب کنيد. در اين ميان از عکس هاي اينستاگرام غافل نمانيد.

elahyeh-115-116-talajavaher-magazine

۶- با مشتريان خود ارتباط دوستانه برقرار کنيد.

برقراري ارتباط ميان مشتريان به خصوص براي شمايي که اولين باراست نمايشگاه جواهرات خود را راه انداخته ايد، بسيار حائز اهميت است. از مشتريان خود در خصوص نورپردازي و يا انتخاب تِم غرفه نظرخواهي کنيد. آدرس ايميل و يا شماره تلفن شخصي خود را در اختيار آنها قرار دهيد تا بتوانند در خصوص نقاط قوت و ضعف کيفيت نمايشگاه با شما ارتباط برقرار کنند.

۷-فقط به فکر برپايي نمايشگاه خود باشيد.

اگر بودجه کافي براي کرايه غرفه نداريد، هرگز نااميد نشويد. با کمک متصدي نمايشگاه شما ميتوانيد در هر گوشه اي از نمايشگاه يک مکان کوچک براي خود دست و پا کرده و جواهرات خود را در معرض ديد قرار دهيد. در اطراف غرفه خود قدم بزنيد و با احترام مشتريان را به سمت غرفه راهنمايي کنيد.

نمایش بیشتر

مجله طلا و جواهر

تنها مجله تخصصی بین المللی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران با موضوعات هنری، علمی، خبری ، آموزشی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا