مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


برندهارویدادهامناسبتها

جواهرات عالی و دوستدار طبیعت کیت بلانشت در مراسم بفتا 2024

کیت بلانشت هفته گذشته در مراسم جوایز فیلم بفتا 2024 در لندن با جواهرات و لباس دوستدار محیط‌ زیست حاضر شد و جنجال ایجاد کرد. این هنرپیشه با پوشیدن یک چوکر سفارشی از لویی ویتون که به زیبایی دور لباس زرشکی‌اش بسته شده بود، تماشاگران را شگفت زده کرد و پیامی قدرتمند از  سازگاری با محیط زیست و طبیعت ارسال کرد.

ساخت یاقوت کبود بنفش بیضی شکل 2.70 قیراطی

کیت به عنوان فعال محیط زیست، در سال 2020 اعلام کرد که به طور انحصاری از لباس هایی که قبلا پوشیده بود روی فرش قرمز استفاده خواهد کرد. بفتای 2024 نیز از این قاعده مستثنی نبود.

کیت یک لباس مجلسی بلند زرشکی ساخته شده از پارچه‌های آرشیو استفاده نشده‌ی لویی ویتون به تن کرد. به طور مشابه، گردنبند او طراحی جدید از گردنبند سال قبل او در همین مراسم بود.

لباس بفتا کیت در سال 2023. گردنبند کاملا باز شده و از تکه های آن چوکر جدید ساخته شد.

زنجیر چوکر جدید متشکل از مرواریدهایی با طیف رنگ مختلف به همراه یک زنجیر الماس است که با مونوگرام نمادین لویی ویتون تزئین شده است. این کار دارای سه سنگ قیمتی قابل توجه است که به صورت عمودی چیده شده اند: یک اسپینل صورتی خیره کننده 15.25 قیراطی با برش کوسن، که در یک مونوگرام دوتایی با میخ الماس قرار گرفته است. یک گارنت تساوریتی 10.73 قیراطی جذاب با برش کوسن؛ و در نهایت، یک یاقوت کبود بنفش بیضی شکل 2.70 قیراطی که دور آن را سرتاسر الماس در آغوش گرفته است.

کیت برای تکمیل مجموعه اش، یک جفت گوشواره میخی تیره رنگ ساده انداخت. خانم بلانشت با نگاه خیره کننده خود توجه ما را به خود جلب کرد و در عین حال آگاهی در مورد پایداری زمین و موضوع مصرف افراطی در صنعت مد را افزایش داد.

کیت می‌گوید: «من عاشق چیزهای جدید و بعدی هستم، اما از فرصتی برای دوباره کار کردن، تأمل و آوردن بهترین‌های گذشته به زمان حال قدردانی می‌کنم. هیچ راه حل واحدی برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی انسانی وجود ندارد، اما یافتن راه‌های خلاقانه برای مقابله با افراط در صنعت مد و فشارهایی که بر آب و هوای ما تحمیل می‌کند، ضروری است.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا