مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


برندهابوچلاتیبولگاریپیاژهتیفانی اند کوسبک زندگیطراحی و ساختفناوری روزکارتیهگرافهری وینستونون کلیف آرپلز

 پنج ترند جواهرات زمستان امسال

از رنگ‌های خیره‌کننده تا طرح‌های سنتی، جواهرات امسال نگاهی نو به سنت‌های کلاسیک دارند.

جواهرات کیهانی

طرح های الهام گرفته از آسمان شب، صورت های فلکی و ماه همواره در جواهرات حضور داشتند – شاید چون یک جادوی ذاتی در ارتباط با آسمان پرستاره وجود دارد که وقتی به جواهرات می‌رسد احساس رمانتیک القا می‌کند.

گوشواره‌های چند منظوره Chanel از مجموعه 1932، دنباله‌دارهای باشکوه را تجلیل می‌کنند.  این گوشواره را می‌توان هم به عنوان آویز بلند و هم به عنوان گوشواره میخی استفاده کرد.

مهره و نقوش مهره‌دار

گفته می‌شود که مهره‌ها از زمان نئاندرتال ها در هنر استفاده می شده است، زمانی که ابزار برای اولین بار برای ایجاد حفره در اشیاء مورد استفاده قرار گرفت تا بتوان از آنها به عنوان جواهرات استفاده کرد.

چه مهره های واقعی حکاکی شده از سنگ باشد و چه فقط نقش برجسته ای که توهم مهره را ایجاد می کند، اشکال گرد دوباره محبوبیت پیدا کردند. در اینجا، نقوش گرد Van Cleef & Arpels روی این آویز طلایی قرار گرفته است.

جواهرات الهام گرفته از طبیعت

اکنون بیش از هر زمان دیگری، شاهد حضور جواهرات الهام گرفته از طبیعت هستیم، به ویژه جواهراتی که از دریای مدیترانه و مناظر اطراف آن الهام گرفته شده اند. از جمله سنگ‌هایی در سایه‌های مختلف آبی که یادآور آب‌های پر جنب و جوش دریا و آرامش‌بخش و آرام هستند.

در مجموعه Le Vian’s Mare Azzurro، گوشواره‌ها، گردن‌بندها و حلقه‌ها دارای توپاز آبی، تانزانیت و آکوامارین هستند که تقریباً به شکل قطرات آب ست شده‌اند.

نوار سیگار

گوستاو بوک که به دلیل ایجاد صنعت سیگار برگ در کوبا در اواسط دهه 1800 شهرت داشت، همچنین به خاطر اختراع نوار سیگار، کاغذ تزئین شده دور سیگار که محصول یک شرکت را از شرکت دیگر متمایز می کرد، اعتبار یافت.

این حلقه های پهن به صورت جواهرات باز گشته‌اند. با این که حلقه‌های ظریف‌تر در چند سال اخیر رایج بودند، اما امروز از ظاهر درشت نوارهای سیگار استقبال شده است.

گوشواره‌های huggie

اخیراً، گوشواره‌هایی لایه‌ای مد بودند و احتمالا تا مدت‌ها بمانند. هیچ چیز به اندازه گوشواره huggie همه کاره به نظر نمی رسد، چه ضخیم باشد چه نازک، الماسی باشد یا نباشد، این طرح ساده بسیار براق و شیک است و با همه چیز ست می‌شود.

نسخه طلای زرد روبرتو کوین با الماس‌های سفیدی که هنرمندانه روی گوشواره قرار گرفته‌اند و یاقوتی پنهان به عنوان مهم‌ترین قطعه‌ی آن.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا