مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


برندهاسبک زندگیطراحی و ساخت

دیدنی ترین حلقه های نامزدی سلبریتی ها

  • میلی بابی براون

ستاره 19 ساله Stranger Things نامزدی خود را با جیک بونگیووی، پسر جان بون جووی در یک پست اینستاگرام اعلام کرد. بر اساس گزارش ها، این انگشتر دارای یک الماس وسط تراش گرد 4 قیراطی به ارزش 550000 درهم است.

  • لیلی کالینز

هنرپیشه «امیلی در پاریس» الماسی با قاب برش گل رز در رنگ صورتی روشن که وزنی بین دو تا سه قیراط دارد و تقریباً 368000 درهم عرضه می‌شود، نامزدی خود را اعلام کرد.

  • هایلی بیبر

جاستین بیبر با یک الماس درخشان بیضی شکل طراحی شده توسط Solow & Co که دارای هاله مخفی و نوار طلایی ساده است پیشنهاد داد. کارشناسان وزن آن را بین 6 تا 10 قیراط تخمین می زنند که 1.8 میلیون هزینه داشت.

  • کیتی پری

اورلاندو بلوم با حلقه‌ای الهام‌گرفته از سبک ویکتوریایی که دارای یک یاقوت 4 قیراطی یا الماس صورتی زنده است که توسط الماس‌های کوچک‌تر 1 قیراطی احاطه شده است. اگرچه هرگز تایید نشد که دلیل پشت حلقه گل شکل بوده است، نام خانوادگی اورلاندو (بلوم به معنالی شکوفه) می تواند الهام بخش باشد.

  • مگان مارکل

شاهزاده هری با یک حلقه سفارشی شامل دو الماس از مجموعه شخصی پرنسس دایانا که در کنار سنگ مرکزی قرار داشت خواستگاری کرد. این انگشتر در ابتدا بر روی یک نوار طلا قرار داشت که هری پس از ازدواج آنها را با یک نوار الماس جایگزین کرد.

  • کیت میدلتون

شاهزاده هری با یک حلقه خاص از مگان مارکل خواستگاری کرد. دو الماس از مجموعه پرنسس دایانا در دو طرفِ الماس اصلی قرار داشت. حلقه اصلی یک نوار طلا داشت. پس از ازدواج آنها، هری نوار حلقه را به حلقه ای پوشیده از الماس تغییر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا