مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


آموزشی

توانایی های تغییر زندگی 5 سنگ قیمتی

از بهبود دادن به یک رابطه تا افزایش خلاقیت و از بین بردن منفی گرایی، سنگ‌ها می‌توانند زندگی شما را از بسیاری جهات بهبود دهند. زیبایی درخشان و جذابیت مرموز کریستال به جذابیت آنها می‌افزاید. در این پست فواید پنج سنگ تولد در زندگی را برای شما بازگو می‌کنیم.

زمرد

زمرد به عنوان سنگ بینش، سرزندگی و باروری، نمایانگر همه چیزهای خوب در زندگی است. رنگ سبز مختص این سنگ قیمتی نیز نشان دهنده رشد و تولد دوباره است. وقتی یک زمرد در نزدیکی خود داشته باشید، قدرت این کریستال را تجربه خواهید کرد که روح شما را با امید و مثبت به حرکت در می‌آورد. این سنگ به نوسازی مالی کمک می‌کند و خلاقیت را افزایش می‌دهد.

افرادی مانند هنرمندان، نویسندگان، مدیران روابط عمومی و روزنامه نگاران می‌توانند با پوشیدن زمرد از مزایای آن سود ببرند. زمرد همچنین به تقویت مهارت‌های لازم برای مذاکره و سخنرانی کمک می‌کند و در زمینه‌هایی مانند ارتباطات جمعی، سیاست، قانون و دعاوی به موفقیت می‌رسد. زمرد با استفاده از اثر تسکین دهنده خود می‌تواند ذهن شما را تسکین دهد و حواس شما را برای تصمیم گیری بهتر در زندگی بهبود بخشد.

فردی که این کریستال را حمل می‌کند به راحتی هوش و توانایی‌های یادگیری به دست می‌آورد. می‌تواند با سالخوردگی مبارزه کند و قلب را التیام بخشد. زمرد دارای توانایی‌های ویژه‌ای برای فراخوانی و متعادل کردن چاکرای قلب است که منجر به کنترل احساسات می‌شود. با از بین بردن انسدادها و بدبینی‌ها از ذهن شما، دیدگاه شما را تغییر می‌دهد.

یاقوت زرد

یاقوت زرد نه تنها بخت و اقبال را تغییر می‌دهد بلکه کل زندگی شما را نیز با یک شانس خوب متحول می‌کند. این سنگ قیمتی که نمایانگر سیاره فرخنده مشتری است، ثبات مالی و انباشت ثروت را به ارمغان می آورد.

از آنجایی که مشتری سیاره خرد و دانش و با قدرت ذاتی است، به شما کمک می‌کند تا از آسایش‌های مادی بالاتر رفته و قلمروهای بالاتر زندگی را کشف کنید. زمانی که عقل و اراده در اختیار داشته باشید، هیچ چیز برای شما دست نیافتنی نیست. یاقوت کبود زرد همچنین یک کریستال عالی برای باروری است. این سنگ توانایی شما را برای تصمیم گیری منطقی تحت شرایط استرس‌زا تقویت می‌کند. برخی از فرهنگ‌ها حتی به توانایی یاقوت زرد در محافظت از پوشنده خود در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی اعتقاد دارند.

با ایجاد آرامش روانی، می تواند از حمله‌های عصبی جلوگیری کند و به شما کمک کند از طریق ابزارهای معنوی به آرامش برسید. این سنگ قیمتی همچنین با درمان بیماری‌های دهان و کلیه، سلامت کامل شما را تضمین می‌کند. می‌تواند سرفه، تب، روماتیسم و ​​عفونت گلو را درمان کند.

این سنگ به ویژه برای نویسندگان، نویسندگان، دانشگاهیان، وکیل‌های مدافع، معلمان و تاجران بسیار مناسب است.

یاقوت سرخ

رنگ قرمز خیره کننده یاقوت سرخ نه تنها شما را مجذوب خود می‌کند بلکه از بسیاری جهات زندگی شما را برکت می‌دهد. از موفقیت حرفه‌ای گرفته تا موفقیت تحصیلی و جایگاه اجتماعی، این سنگ قیمتی همه چیزهایی که آرزویش را دارید در زندگی به ارمغان می آورد. از آنجایی که یاقوت توسط قدرت‌های خورشید اداره می‌شود، می‌تواند به متخصصان با تکیه بر ویژگی‌های مقتدرانه و رهبری آنها کمک کند.

همچنین، یاقوت برای بهبود وضعیت اجتماعی پوشنده آن تحسین شده است. این سنگ نه تنها به حفظ سبک زندگی امپراتوری کمک می‌کند، بلکه ثبات مالی را نیز تضمین می‌کند. برخی ستاره شناسان نیز از بهبود ارتباطات و جلوگیری از تفکر منفی این سنگ یاد می‌کنند.

هنگامی که احساس می‌کنید از منفی گرایی و ترس پر شده‌اید، پرتوهای کیهانی خورشید که از یاقوت ساطع می‌شود، این احساسات را از بین می‌برد.

شادی، رضایت، عشق و هماهنگی به طور طبیعی با این سنگ شگفت انگیز به وجود می‌آید. این سنگ می‌تواند زندگی شما را با جذب کردن ثروت و ثروت تغییر دهد. در عین حال، اگر یاقوت سرخ به همراه خود حمل کنید، هرگز از راه درست منحرف نخواهید شد. استفاده از این سنگ برای قلب، چشم و استخوان‌ها نیز مفید است. گردش خون و شادابی را برای بهبود سلامت شما بازیابی می کند. زمانی که عزت نفس ندارید و به ثبات عاطفی نیاز دارید، یاقوت سرخ بهترین همراه است.

یاقوت کبود

هنگامی که به ذهنی آرام و متمرکز نیاز دارید، یاقوت کبود جواهری است که می‌تواند با رهاسازی افکار ناخواسته و منفی بافی آن را محقق کند. این سنگ شگفت انگیز دارای طیف رنگی از آبی لاجوردی تا آبی پررنگ با طیفی سرزنده است.

از آنجایی که حامل پرتو آبی است، این سنگ قیمتی می تواند ارتباطات شما را روشن سازی کند و درک معنوی شما را بهبود بخشد. یاقوت کبود ذهن شما را به روی حقایق جاسازی شده در هر شرایطی باز می‌کند، و همچنین به شما انگیزه می‌دهد که بدون هیچ ترسی نظر خود را بیان کنید. این سنگ یک کانال آسان بین بعد فیزیکی و معنوی برای دستیابی به تمرکز عمیق و دقت ذهنی ایجاد می‌کند.

پس از پوشیدن یک یاقوت کبود درخشان، به راحتی می‌توانید ایده‌های خود را با ذهنی روشن به واقعیت تبدیل کنید. هر زمان که می‌خواهید واضح فکر کنید یا تمرکز کنید، این سنگ با فعال کردن چاکرای چشم سوم به بیان شما کمک می‌کند. ادراکات بصری شما را گسترش می‌دهد و ذهن شما را به آرامش می‌دهد. همچنین یاقوت کبود سنگ وفاداری، عشق و تعهد است. جای تعجب نیست که قرن‌ها به عنوان حلقه ازدواج یا نامزدی مورد علاقه و محبوبیت قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا