مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخباررویدادهانمایشگاهها

بین المللی، چندوجهی، الهام بخش Gemworld 2023: آماده راه اندازی است

نمایشگاه مونیخ با بیش از 1100 غرفه از بیش از 60 کشور و 30000 بازدیدکننده، همراه با یک نمایشگاه ویژه، از 4 تا 7 آبان (26 تا 29 اکتبر) به عنوان بزرگترین نمایشگاه جهان برای گنجینه‌های طبیعی برگزار می‌شود. بخش جواهرات و سنگ‌های قیمتی (Gemworld Munich) بار دیگر به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردهمایی صنعت در پاییز برپا می‌شود.

Gemworld Munich یک مجموعه بی‌نظیر از سنگ‌های قیمتی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که در اروپا بی‌همتا است. بیش از 300 غرفه‌دار کالاهای خود را ارائه خواهند کرد، از جمله فروشندگانی از آسیا، آمریکای جنوبی و سایر که پیشتر محدودیت‌های سفر داشتند. در کنار نام‌های مشهوری مانند Groh & Ripp، Takat، و Karl Faller، تولیدکنندگان جواهرات کوچک و جواهرات و سنگ‌های قیمتی متعددی به تنوع محصولات کمک می‌کنند. این طیف متنوع به خرده فروشان متعهد این امکان را می‌دهد که بتوانند مجموعه‌های فردی خود را تنظیم کنند.

Gemworld Munich به تاجران، خریداران برند و طراحان جواهرات این فرصت منحصر به فرد را می‌دهد تا تنها در یک آخر هفته مروری بر یکی از گسترده‌ترین و باکیفیت‌ترین عرضه مواد خام در جهان داشته باشند و روندهای نوظهور در سنگ‌های قیمتی و منشأ جواهرات را درک کنند.  Gemworld Munich به عنوان یک نمایشگاه منبع یابی متمرکز بر تجارت و پل ارتباطی بین معادن و برندها، گزینش بی نظیری از مواد اولیه و لوازم جانبی گرفته تا سنگ‌های قیمتی با کیفیت بالا و جواهرات انحصاری را ارائه می‌دهد. نمایشگاه مونیخ قرار است روز پنجشنبه ۲۶ اکتبر را به عنوان روز اضافی به برنامه خود اضافه کند تا دو روز عمده‌فروشی ویژه را برای مشتریان قبل از بازگشایی نمایشگاه برای عموم در پایان هفته برگزار کند. این به متخصصان جواهرات و سنگ‌های قیمتی فرصت‌های بیشتری برای آماده شدن برای تجارت مهم پایان سال می‌دهد و سفر را برای خریداران بین‌المللی جذاب‌تر می‌کند.

نمایشگاه بزرگ ویژه “Art d’objet” توسعه بازنمایی هنری سنگ‌های قیمتی، از مستندات تاریخی آنها تا تفسیرهای معاصر را نشان می‌دهد. به لطف حمایت موزه‌ها و مجموعه‌داران معتبر بین‌المللی، در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان مشهور همراه با قطعات اصلی نفس‌گیر به نمایش گذاشته می‌شود.

تعهد Gemworld Munich به ارتقای استعدادهای جوان همچنان الهام بخش صنعت است. برای دهمین بار، مسابقه طراحی مشهور “گوشه طراحان جوان” در Gemworld برگزار می‌شود. از میان مجموعه وسیعی از آثار ارسالی الهام بخش، شش فینالیست برای ارائه آثار خود در نمایشگاه انتخاب شده‌اند. هیئت داوران برجسته در مراسم روز پنجشنبه برندگان را معرفی خواهند کرد.

پنجاهمین سالگرد همکاری مونیخ شو و مسه مونیخ به روحیه جشن می‌افزاید. نمایشگاه مادر Gemworld مونیخ از سال 1972 در این محوطه نمایشگاه میزبانی می‌شود و آن را به عنوان قدیمی‌ترین رویداد مهمان محل برگزاری و یکی از طولانی‌ترین همکاری‌های تجاری آن معرفی می‌کند. مراسمی با حضور دیتر ریتر شهردار مونیخ نیز در 26 اکتبر برگزار خواهد شد.

اطلاعات فعلی، بلیت‌ها و فهرست غرفه‌داران را می‌توانید در این آدرس بیابید: www.gemworldmunich.com

مصاحبه با کریستوف کیلمن

مدیر عامل نمایشگاه مونیخ

Gemworld Munich چه ویژگی خاصی دارد؟

شخصیت بین‌المللی Gemworld Munich در اروپا بی‌نظیر است و غرفه‌داران از بیش از 60 کشور طیف متنوعی را ارائه می‌کنند که برای همه سلیقه‌ها، از سطح مبتدی گرفته تا بخش‌های لوکس، ارائه می‌شود.

بین المللی بودن Gemworld Munich از کجا می آید؟

Gemworld Munich یک شخصیت بین المللی با ریشه‌های تاریخی است. هنگامی که نمایشگاه مونیخ، نمایشگاه مادر Gemworld، 60 سال پیش تأسیس شد، یکی از اولین پلتفرم‌ها برای تجارت مواد معدنی بود. از آنجایی که در آن زمان هیچ کانالی برای تجارت بین المللی سنگ‌های قیمتی وجود نداشت، فروشندگان برتر از سراسر جهان به نمایشگاه مونیخ پیوستند. این امر منجر به تأسیس Gemworld Munich شد که بستری تخصصی برای تجارت سنگ های قیمتی و جواهرات در نمایشگاه مونیخ فراهم کرد.

ارتباط برند در Gemworld Munich چقدر مهم است؟

در بازار امروز، جایی که پیشنهادات می‌تواند بسیار زیاد باشد، برندها باید در بین مخاطبان هدف خود دیده شوند. Gemworld Munich چیزی بیش از یک پلت فرم معاملاتی B2B را فراهم می‌کند. این یک فرصت کلیدی برای ارتباط با مصرف کنندگان نهایی است. غرفه‌داران می‌توانند برندهای خود را در زمان ایده‌آل قبل از کسب‌وکار پایان سال به مخاطبان مرفه ارائه کنند و در نتیجه اثر کششی بیشتری در تجارت ایجاد کنند.

بازدیدکنندگان چگونه از تخصص سنگ‌های قیمتی در Gemworld Munich بهره می‌برند؟

به لطف سنت چند دهه‌ای خود، ما ارتباطات عمیقی با جامعه سنگ‌های قیمتی و پیوندهای مستقیم با معادن برقرار کرده‌ایم. بسیاری از گوهرشناسان و معدن شناسان مشهور بین المللی در محل حضور خواهند داشت و Gemworld Munich را با دانش و تخصص خود غنی می‌کنند. بازدیدکنندگان می توانند در بحث با غرفه داران شرکت کنند، در سخنرانی‌های بصیرتی شرکت کنند، ارتباط‌های مهم برقرار کنند و اطلاعات پس زمینه ارزشمندی به دست آورند. علاوه بر این، آزمایشگاه‌های حاضر در نمایشگاه فرصتی را برای بررسی مستقیم سنگ‌های قیمتی در محل ارائه می‌دهند. به همین دلیل، Gemworld Munich نشان دهنده تعهد به شفافیت و قابل اعتماد بودن، به ویژه در مورد کیفیت و قیمت است.

اطلاعات عملی در مورد Gemworld Munich & Munich Show 2023

  • تاریخ: 26 – 29 اکتبر 2023 (پنجشنبه – یکشنبه)
  • مکان: مرکز نمایشگاهی مونیخ | ورودی شرقی
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر (پنجشنبه، 26 و جمعه 27: فقط بازدیدکنندگان تجاری ثبت شده)
  • بلیط: www.munichshow.com

بیشتر درباره Gemworld Munich & Munich Show 2023

  • ·         4 سالن
  • فضای نمایشگاهی 50000 متر مربع
  • ·         1100 غرفه دار
  • ·         30000 بازدید کننده پیش بینی می شود
  • ·         64 کشور (غرفه داران)
  • شصتمین سال رویداد
  • ·         50 سال همکاری بین نمایشگاه مونیخ و مرکز نمایشگاهی مونیخ
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا