مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


آموزشیطراحی و ساختکسب و کارمعماری و جواهر

یک حلقه الهام گرفته از کاپری با یک الماس زرد زنده بیش از سه قیراط ، از برند Boodles

✅ طراحی جواهرات شگفت انگیز با الهام از هنر معماری

هر اثری که به اهتمام طراحان موجودیت می‌یابد، برخوردار از روح و فرهنگ یک سرزمین است که خود پیام‌آور بسیاری از عوامل محیطی پنهان جامعه بوده و در بیانی انتزاعی، انتقال‌دهنده حقیقت وجودی خود، همانند سایر هنرها است که مقام فرهنگی انسان را ارتقا می‌بخشد.
شخصی که کار طراحی انجام می‎دهد، در حقیقت آن را به روح اثر عرضه می‌کند، روحی که سبک نمی‎شناسد، فن نمی‎شناسد، متد نمی‎شناسد و تنها منتظر آن است که خود را به معرض نمایش بگذارد. طراحی جواهرات هم مانند بسیاری از محصولات قابل‌عرضه برای کاربران، باید پاسخی به نهاد انسان باشد…

✅ گروه نشریات تخصصی طلا ‌‌و جواهر با هدف حمایت از طراحان و جهت ایده پردازی مناسب سعی بر آن دارد تا هنرجویان و طراحان و‌سازندگان ، تولیدکنندگان طلا و جواهر را با اثار فاخر هنرمندان سراسر جهان آشنا سازد .

کاپری – ایتالیا
نخلستان‌های لیمو و باغ‌های پر از گل در دامنه تپه‌های آهکی کاپری قرار گرفته است، اما این خلیج ها و سواحل کوچکی هستند که برای آنها ارزش قائل هستیم. امپراتور روم، تصمیم گرفت که در اینجا بازنشسته شود. این زیبایی کاپری است، درک دلیل آن دشوار نیست.
به نظر می‌رسد خورشید کاپری بسیار روشن‌تر است.

وقتی این الماس زرد رنگ سه قیراطی را انتخاب کردیم که از طعم و مزه مرکبات استفاده می‌کرد، درخشش آن را در ذهن داشتیم. با نگاه کردن به آن، می‌توانید تصور کنید که در یک صندلی سفید و آبی، در زیر سایه چتر، در حال استراحت هستید.


طبیعت مخفی و پنهان کاپری نشان می‌دهد که در اینجا زمینه غافلگیری فراوانی وجود دارد. به صورت جانبی، مینای درخشان که روی نوارهای الماس قرار دارد، شکل چتر را بازگو می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا