مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخبارصنف طلا و جواهرکسب و کارمفاخر طلا و جواهر

وال استریت انتظار دارد قیمت طلا افزایش پیدا کند

آخرین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که سرمایه گذاران خرد به طور فزاینده ای اعتماد خود را به این فلز گرانبها از دست می دهند، در حالی که تحلیلگران و بازیگران نهادی، تثبیت قیمتی این هفته را به عنوان منادی افزایشِ بیشتر می دانند.

یک نگاه گذرا به نمودار هفتگی نشان می‌دهد که تقریباً تمام زیان‌ها مربوط به معامله‌گرانی است که جمعه پس از درگیری در خاورمیانه روی گسترش درگیری ها به فراتر از اسرائیل حساب باز کرده بودند که چنین نشد.

اگر این حرکت را کم کنیم، قیمت طلا از زمانی که روز سه شنبه برای مدت کوتاهی به زیر 2300 دلار سقوط کرد، در محدوده باریک 30 دلاری معامله شد، زیرا بازارها داده های اقتصادی نگران کننده اما نه تکان دهنده را هضم کردند.

70 درصد کارشناسان وال استریت انتظار دارند که قیمت طلا در هفته آینده افزایش یابد، در حالی که 20 درصد انتظار دارند که طلا همچنان به معامله در همین حدود قیمتی ادامه دهد. تنها یا 10 درصد کاهش قیمت را پیش بینی کرد.

اما در طرف مقابل، 48 درصد را سرمایه گذاران خرد، معتقد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 30 درصد دیگر پیش‌بینی کردند که قیمت در هفته آینده کمتر خواهد بود، در حالی که 22 درصد انتظار دارند که این فلز گرانبها در هفته پیش رو در همین محدوده نوسان کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا