مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخبارصنف طلا و جواهرکسب و کار

قوانین دستوری، فعالان صنفی را در تنگنا قرار می‌دهد

۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۰ / رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران: قوانین دستوری، فعالان صنفی را در تنگنا قرار می‌دهد
رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران با اشاره به وضع برخی قوانین دستوری، از چالش‌های ایجاد شده برای این صنف انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، کیومرث امیریان، رئیس کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران در خصوص مهم‌ترین چالش‌های پیش روی فعالان این صنف، با اشاره به برخی دستورالعمل‌های جدید به ویژه در تهران، گفت: تا چندی پیش بازار شرایط آرامی را طی می‌کرد؛ قیمت‌ها روند کاهشی داشت، نظام عرضه و تقاضا متعادل بود و مصرف‌کننده نیز از شرایط موجود رضایت داشت. اما با ابلاغ بستن حساب‌هاى طلا فروشان و برخی ضوابط و دستوالعمل‌های جدید مالیاتى و همچنین عدم سازگاری سامانه جامع تجارت با اقتضائات این صنف، فعالان حوزه طلا، جواهر و نقره با چالش‌های جدیدی روبرو شده‌اند.

کیومرث امیریان افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که فعالان صنف طلا، جواهر و نقره در حال حاضر با آن مواجه هستند، ثبت موجودى واحد صنفى طلا وجواهر فروش و مشخصات اجناس طلا وجواهر نقره در سامانه جامع تجارت است. این موضوع که از جنبه‌های مختلف و به خصوص از جنبه امنیتی برای این فعالان صنفی چالش برانگیز شده، به یکی از مهم‌ترین موضوعات در دست بررسی در کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره اتاق اصناف ایران تبدیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا