مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


رویدادهانمایشگاهها

Hini Star از سه برش الماس جدید در نمایشگاه سپتامبر هنگ کنگ رونمایی کرد

Hini Star، سازنده الماس هندی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جواهرات هنگ کنگ در شهریور از سه تراش الماس جدید رونمایی کرد که به گفته این شرکت، درخشندگی و جذابیت الماس را بیشتر می‌کند. سه برش جدید Stelo ،Rozo  و Floro نام دارند. این سه برش از مجموعه جدید این شرکت به نام “سری اپتیکا”، اولین تراش‌های الماس هستند که از 18 تراش الماس جدید تشکیل شده است. به گفته اسمیت ویرانی، مدیر عملیات هینی استار، تراش‌های جدید دیگر به تدریج در آینده اعلام خواهند شد.

ویرانی می‌گوید تراش‌های الماس جدید دارای الگوهای نوری متقارن هستند که حرکت نور را در الماس تشدید می‌کند. او گفت: «ما از فن‌آوری‌های طراحی و ساخت دیجیتال پیشرفته برای توسعه یک فرآیند ثبت اختراع استفاده کردیم که درخشندگی بی‌سابقه‌ای ایجاد می‌کند و عملکرد کلی نور را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.»

علاوه بر این، او گفت که تراش های الماس «برای برآورده کردن خواسته‌های مصرف‌کنندگان مدرن و نحوه تجربه آنها از الماس» طراحی شده است. هر یک به شدت با نمادها – ستاره (Stelo)، گل رز (Rozo) و گل (Floro) همسو هستند. او گفت که هر برش منعکس کننده شخصیت، اشتیاق و فلسفه نسل جدیدی از صاحبان الماس است.

الماس ها در 0.23 قیراط به بالا، رنگ های D تا H و درجه شفافیت VS2+ موجود هستند.

«ما به رشد سری Optica با طرح‌های پژوهش محور ادامه خواهیم داد تا منعکس‌کننده روندهای خرید خود و رسانه‌های اجتماعی باشد که خریداران جوان‌تر را جذب می‌کند. مصرف‌کنندگان تجربه‌ای می‌خواهند که فراتر از گواهی‌های استاندارد باشد. هر سنگ در سری Optica داستان منحصر به فردی را روایت می کند که ارزش های مصرف کنندگان آگاه اجتماعی و فردی را به تصویر می کشد.»

او گفت مصرف کنندگان نسل جدید اکنون دو سوم تقاضای جواهرات الماس در جهان را تشکیل می‌دهند و مصرف کنندگان تحصیل کرده تری هستند. “آنها چیزی منحصر به فرد، طبیعی و معتبر می خواهند که منعکس کننده ارزش‌های آنها باشد. مصرف کنندگان می‌خواهند زیباترین الماسی را که می‌توانند داشته باشند و تجربه کنند.”

او گفت که این صنعت همچنین در حال بازنگری در مدل‌های کسب و کار سنتی و استراتژی‌های بازاریابی و فروش است تا با مشتریان هدف خود هماهنگ شود.

شرکت Hini Star در وبسایت خود اطلاعات بیشتر و جزئیات برش‌ها را به اشتراک گذاشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا