مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخباررویدادهانمایشگاهها

فروش بلیت  INTERGEM 2023آغاز شد 

ایدار-ابرشتاین علاوه بر شرکت‌های معروف منطقه مانند Groh + Ripp، Karl Faller، HC Arnoldi، در INTERGEM 2023 از غرفه‌داران جدید جالب و هیجان‌انگیز نیز استقبال می‌کند.

دانش و تخصص در مورد عنصر هنوز نسبتا ناشناخته اسمیم (Osmium)، کمیاب‌ترین فلز گرانبها در جهان، توسط موسسه Osmium و Oslery GmbH ارائه خواهد شد. تنها از سال 2014 تولید اسمیم کریستالی تخت در سوئیس به صورت کنترل شده امکان پذیر است. این عنصر دارای سطوح درخشان برای تولید جواهرات و ساعت مچی عالی هستند. در ایالات متحده آمریکا، اسمیم کریستالی را به دلیل انعکاس خاص خود عنصر آفتاب نیز می‌نامند. برندهایی مانند Ulysee Nardin، Hublot یا Czapek قبلا ساعت‌هایی با آخرین موجودی از فلزات گرانبها تولید کرده‌اند. این فلز گرانبها به دلیل چگالی (بالاترین بین همه عناصر) و ساختار کریستالی متمایز آن، کاملاً ضد جعل است. نادر بودن و درخشش فوق‌العاده آبی-نقره ای آن نیز اسمیم را به سرمایه گذاری جالبی در آینده تبدیل می‌کند که می‌تواند به عنوان جواهرات زیبا نیز استفاده شود. Scarlett Clauss، مدیر عامل Oslery GmbH و معاون موسسه Osmium، شخصاً در INTERGEM 2023 حضور خواهند داشت. سخنرانی‌های مربوط به این موضوع ویژه در غرفه داخل سالن در روز شنبه ساعت 2 بعد از ظهر و یکشنبه در ساعت 11 صبح برگزار خواهد شد.

شرکت Parcel Broker به عنوان شریک عالی تدارکات ارزشمند نمایشگاه حضور خواهد داشت. با 20 سال تجربه در حمل و نقل جهانی، Parcel Broke یک اتصال فناوری اطلاعات کامل، واگذاری محموله خودکار و همچنین حداکثر شفافیت در حمل و نقل را برای مشتری و گیرنده ارائه می‌دهد. به این ترتیب اظهارنامه گمرکی صادراتی تنها با یک کلیک کار می‌کند، کالا در زمان مورد نظر در محل مورد نظر تحویل می شود و امکان تماس هم وجود دارد. مشتری اسناد شفاف، یک سیستم امنیتی یکپارچه در سراسر زنجیره حمل و نقل و یک رابط API برای مدیریت کالا یا نرم افزار فروشگاه خود دریافت می‌کند. شرکای حمل و نقل UPS و FedEX هستند. در طی یک جلسه حضوری، بازدیدکنندگان می‌توانند از تمامی مزایا و روند دقیق ارسال کالا با کارگزاری بسته مطلع شوند و همچنین محموله را مستقیماً سفارش دهند.

یکی از شرکت‌های جوان تازه وارد خاص در INTERGEM از برلین CALEA Diamonds است که یکی از اولین شرکت‌هایی است که الماس‌هایی که کاملاً در آزمایشگاه ساخته شده‌اند را در INTERGEM 2023 به نمایش خواهد گذاشت. CALEA نام تجاری Schilhabel GmbH است. Schilhabel GmbH با ساخت سیستم‌های خورشیدی شروع کرد.CALEA این چشم انداز را دارد که فرآیند تولید الماس را با استفاده از انرژی خورشیدی پایدار کند. شرکت هایی مانند CALEA یک جایگزین ارائه می دهند. هر جواهری که در CALEA تولید می‌شود، منشا مشخص و مسیر تولید قابل ردیابی دارد. ترکیب دانش خورشیدی و هنر جواهرسازی نمونه ای از این است که چگونه پایداری و زیبایی می توانند دست به دست هم دهند.

INTERGEM 2023 از 29 سپتامبر تا 1 اکتبر در Messe Idar-Oberstein برگزار می شود. بلیط های آنلاین دسترسی مستقیم به نمایشگاه تجاری را بدون انتظار تضمین می کند. به www.intergem.de یا لینک مستقیم    https://vivenu.com/event/intergem-2023-f0dfsp مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا