مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


برندهاطراحی و ساختمفاخر طلا و جواهر

هری وینستون، پادشاه الماس ها

جواهری برای ستاره ها

جواهرات و طراحی‌های هری وینستون به عنوان «پادشاه الماس» و «جواهری برای ستاره‌ها» بارها روی فرش‌های قرمز، فیلم‌ها و در موزه‌ها جاودانه شده‌اند.

نیویورک

وینستون در سال 1896 در شهر نیویورک متولد شد و کار خود را با کار در جواهر فروشی کوچک پدرش آغاز کرد. از زمان جوانی شیفته جواهرات بود. اولین پیشرفت بزرگ او در سن 12 سالگی بود، زمانی که یک سنگ زمرد دو قیراطی (بدون اینکه دیگران بدانند) از یک مغازه گروفروشی به قیمت 25 سنت خرید. این سنگ بعداً به قیمت 800 دلار فروخته شد.

کسب شهرت

وینستون در 24 سالگی اولین کسب و کار خود را افتتاح کرد و تا سال 1932، شهرت فوق العاده ای به دست آورد و تجارتش به رده بالای تجارت جواهرات نیویورک رسید. بنا به تقاضای عمومی، شروع به تولید جواهرات به نام خود کرد و با رشد کسب و کارش شرکتی به نام خود افتتاح کرد و به ساختمان جدید در کنار کلیسای جامع سنت پاتریک نقل مکان کرد.

پادشاه الماس

او با دست یافتن به چندین الماس و جواهرات کمیاب و گران قیمت و همچنین ایجاد شهرت به عنوان یک فروشنده بزرگ، لقب “پادشاه الماس” را از مجله کازموپولیتان به دست آورد.

دادگاه جواهرات

«من می خواهم مردم بیشتر در مورد جواهرات گرانبها بدانند.» هری وینستون به مدت چهار سال بسیاری از گرانبهاترین و مهم ترین الماس ها و سنگ های قیمتی خود را در یک نمایشگاه به نام “دادگاه جواهرات” به نمایش گذاشت و عواید حاصل از آن را به سازمان های خیریه محلی تقدیم کرد.

گزارش مجله Life

بعدها مجله Life گزارش داد که هری وینستون صاحب دومین مجموعه بزرگ جواهرات تاریخی جهان است. بزرگترین مجموعه متعلق به خانواده سلطنتی بریتانیا است.

مرلین مونرو

در سال 1953، زمانی که فیلم “آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می دهند” منتشر شد، آهنگ موفقی از این فیلم به نام “الماس‌ها بهترین دوست دخترها هستند” با بازی مرلین مونرو منتشر شد که شامل جمله معروف «با من صحبت کن هری وینستون! همه‌ش را برایم تعریف کن!» بود.

افتتاح شعب

در سال 1955، شرکت هری وینستون بین المللی شد و او اولین سالن بین المللی خود را در ژنو، سوئیس افتتاح کرد. یک سالن در پاریس، فرانسه، در سال 1957 نیز به به دنبال آن افتتاح شد.

میراث گرانبها

هری وینستون در سال ۱۹۷۸ و در سن ۸۲ سالگی درگذشت و میراث گرانبهایی به جا گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا