مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


تبلیغاتنمایشگاهها

نمایشگاه صنعت جواهرسازی Vicenzaoro

نمایشگاه صنعت جواهرسازی Vicenzaoro در تاریخ 8 تا 12 سپتامبر در ویچنزا، همزمان با رویداد معاصر ساعت سازی VO’Clock Privé که برای بازدید عموم باز است، برگزار می‌شود. یک رویداد بین المللی برجسته برای کل زنجیره تامین طلا و جواهرات، گروه نمایشگاه ایتالیا – نمایشگاه IEG به لطف پیشنهادات برندهای لوکس از سراسر جهان که شامل تایید مجدد و ورودی‌های جالب و جدید است، یک تجربه تجاری سطح بالا را ارائه می دهد.

یک پیشنهاد عالی ساخته شده در ایتالیا با ظرافت بین المللی

برندهای برتر نمایش داده شده شامل دامینی (Damiani) با خلاقیت‌های نمادین و جاودانه‌اش، روبرتو کوین(Roberto Coin) با مجموعه های رنگارنگ آن با خطوط دقیق. کریولی( Crivelli) از والنزا، که سنگ های قیمتی را با سایه های مختلف طلا ترکیب می کند، و فوپ(FOPE) از ویچنزا با فناوری ثبت اختراع فنرهای کوچک خود که زنجیره‌های پیوند طلا را انعطاف‌پذیر می‌سازد، و آناماریا کامیلی (Annamaria Cammilli) مستقر در فلورانس، که از تحقیق در مورد سطوح و بافت‌های طلا هنری ساخته است. همچنین آثاری از روبرتو د مگلیو (Roberto De Meglio)، جواهرات زیبا و در عین حال راحت به لطف سیستم ارتجاعی نوآورانه برای پوشیدن آسان، آثار دیگر توسط پالمیرو (Palmiero)، یک شرکت والنزا که جواهرات مد لباس را تولید می‌کند، و گروه جنوا گیسموندی (Genoese group Gismondi 1754)، فهرست شده در یورونست (Euronext)، به نمایش گذاشته شده است. بسیاری از برندهای جواهرات کلاسیک که سنت طلاسازی را در مناطق ونتو (Veneto) و پیمونت (Piedmont) حفظ می کنند، مانند لئو پیتزو (Leo Pizzo) ، میرکو ویسکونتی (Mirco Visconti)، داویت و دلوچی (Davite & Delucchi)، جورجیو ویسکونتی (Giorgio Visconti) و گروه الماس جهانی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در این نمایشگاه تعداد زیادی از شرکت‌های جواهرسازی از سایر نقاط جهان به نمایش گذاشته می‌شود: جواهرات زیبای شراینر (Schreiner) از آلمان، که به خاطر خلاقیت‌های مجلل‌اش مورد علاقه خانه‌های سلطنتی بسیاری از کشورها شناخته می‌شود، برند انگلیسی یوکو لندن (Yoko London)، که غیرمعمول‌ترین مرواریدها را انتخاب می‌کند.داماسو مارتینز (Dámaso Martinez)از اسپانیا، که خطوط دقیق خود را برای زنان معاصر از بیلبائو به تمام قاره ها رسانده است، و آئوتور (Autore)، یکی از بزرگترین شرکت های مروارید دریای جنوبی در جهان با مزارع در استرالیا و اندونزی و دفتر مرکزی آن در سیدنی. شرکت آلمانی ستنژورن (Stenzhorn)، که خلاقیت‌هایش دارای تکنیک تنظیم نامرئی است، و آکیلیس (Akillis) از فرانسه، با جواهرات سبک سنگی خود با طراحی دقیق و چشمگیر، نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ورودی های جدید در VICENZAORO سپتامبر 2023

تجربه کسب و کار در سپتامبر با تعداد زیادی ورودی جدید و جالب حتی علاوه بر نسخه Vicenzaoro ژانویه 2023 غنی‌تر خواهد شد. این نمایشگاه شامل شرکت اسپانیایی Carrera y Carrera است که با بیش از 135 سال سنت جواهرسازی و یک تیم خلاق جدید به کارگردانی دانیل کالوو (Daniel Calvo)، خلاقیت هایی با الهام از هنر، معماری و طبیعت ارائه خواهد کرد. همچنین طراحی آلمانی توسط یورگ هاینز (Jörg Heinz) به نمایش گذاشته خواهد شد، که به دلیل سیستم اتصال دهنده های قابل تعویض خود مشهور است که قلاب را در داخل جواهر پنهان می کند تا به بخشی جدایی ناپذیر تبدیل شود. خطوط کلاسیک و سنتی‌تر استاورینو فراتلی (Staurino Fratelli)، یک شرکت‌کننده کلیدی در منطقه طلای والنزا برای چهار نسل با خلاقیت‌هایی که حتی توسط بازیگرهای هالیوود مانند ساندرا بولاک (Sandra Bullock) و جواهرسازی‌هایِی به نام بوتانی (Butani) قدردانی شده است. Vicenzaoro در سپتامبر همچنین نشان دهنده بازگشت برند تاریخی والنزا وندورافا (Vendorafa) است که اخیراً توسط گیسموندی برای تکمیل پیشنهاد گروه و به ویژه برای حضور شناخته شده این برند در خارج از کشور، به ویژه در ایالات متحده و ژاپن، تصاحب شده است. همچنین در Vicenza، برند فرانسوی جولا (Djula)، که در سال 2020 توسط گروه چینی فوسون خریداری شد، با جواهرات الهام گرفته از glam rock، مورد استقبال خوانندگان ریحانا، بیانسه و آریانا گرانده قرار گرفت.

خلاقیت و تحقیق برای جواهرات فرش قرمز: اتاق طراحی بازگشته است

روندهای جدید بازار، مهارت و استعدادهای خلاق، قهرمانان منطقه کارگاه The Design Room خواهند بود که با منتخبی از طراحان بین المللی به Vicenzaoro بازخواهند گشت. قطعات منحصر به فرد با سبکی بسیار قابل تشخیص به نمایش گذاشته خواهد شد. برای اولین بار، ساخته‌های استفان وبستر (Stephen Webster)، نماد واقعی در دنیای طراحی جواهرات، و مشهور در میان افرادی مثل جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، کریستینا آگیلرا (Christina Aguilera)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و مگان فاکس (Megan Fox)، وارد اتاق دیزاین می‌شود. همچنین جواهراتی از بوساتی میلانو (Busatti Milano)، نامی معتبر از پایتخت مد ایتالیا، و همچنین مجموعه جواهرات میسنو (Miseno Jewelry) که با تجربه به دست آمده توسط بنیانگذار آن، آنتونیو کاردامورو (Antonio Cardamuro)، در خانه های مد بین المللی بزرگ، به زیبایی خط ساحلی کامپانیا ادای احترام می‌کنند، برای اولین بار حضور خواهند داشت. جواهرات باروک آلسیو بوشی (Alessio Boschi)، سفیر واقعی اتاق طراحی، که بین سیویتا دی باگنورجیو و بانکوک، خلاقیت های منحصر به فرد را با نقل قول های فرهنگی ترکیب می کند. در این نمایشگاه همچنین قطعات عجیب و غریب و مجلل طراح جوان شیلیایی خوزه ماریا (José María Goñi) نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. گونی ها که خانواده سلطنتی مالزی و همچنین خواننده مدونا را جذب خود کرده اند، جواهرات تزئین شده با نماد چشم توسط نتالی نیسیم (Netali Nissim)را به نمایش می‌گذارند; مجموعه‌های رویایی مورفی ژولری (Morphée Joaillerie) توسط طراح و گوهرشناس پاملا هاستری (Pamela Hastry). تفسیرهای شخصی از جامعه فراگیر توسط سلیما تاکر (Salima Thakker) که ریشه هندی و بلژیکی دارد. خلاقیت های زیبای مارینا بی، شرکتی که توسط مارینا بولگاری (Marina Bulgari)تاسیس شد و توسط بیداریدا (Bedarida) فرانسوی-ایتالیایی راه اندازی شد. گنجینه طراحی Vicenzaoro همچنین دارای جواهرات عالی لئونوری، خلاقیت های رنگارنگ جواهرات اوسی ویتوریا (Osi Vitoria)، با الهام از نقاشی های جوهر چینی، لمس معاصر آتلیه موسون، طراحی خلاقانه آنتونینی میلانو (Antonini Milano) است که بر روی فرش قرمز توسط ستارگانی مانند هالی بری (Halle Berry)، آن هاتاوی (Anne Hathaway) و تیلور سویفت (Taylor Swift) به نمایش گذاشته شده است.

از هوش مصنوعی تا جواهرات پایدار

هوش مصنوعی و قابلیت ردیابی، کاهش اثرات زیست محیطی، تجربه های جدید فروش و خرید، محصولات جدید، سناریوهای اقتصاد کلان و آموزش محور Vicenzaoro سپتامبر – The Jewellery Boutique Show (VOS) خواهد بود.

آینده جواهر

فناوری های جدید صنعت جواهرات طلا را متحول می کند. واقعیت مجازی و NFT، هوش مصنوعی و پلتفرم‌های دیجیتال، برنامه‌ها و نمایشگرهای سه بعدی، از طراحی تا میز کار، قابلیت ردیابی محصول، تدارکات و افزایش تجربه مشتری. انقلاب دیجیتال بر انتخاب ها، خواسته ها و الگوهای خرید مصرف کننده تأثیر خواهد گذاشت. در VOS 23، Trendbook جدید 2025+ گردآوری شده توسط Trendvision Jewellery + Forecasting، رصدخانه مستقل IEG به مدیریت پائولا دی لوکا (Paola De Luca)، مرجع جهانی برای بازار جواهرات، روند مصرف، چشم انداز اجتماعی و تکامل مصرف کننده در دنیای لوکس را با پیش نمایش بررسی خواهد کرد. موضوع یکی از جلسات سازماندهی شده توسط CIBJO، کنفدراسیون جهانی جواهرات، تأثیر هوش مصنوعی بر صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی برای 18 ماه آینده نیز خواهد بود.

تعهد به آموزش، پایداری، حفاظت از جواهرات

CIBJO سمیناری در مورد حفاظت از مالکیت معنوی برای جواهرات و ساعت‌ها برگزار خواهد کرد که تجربه سازمان‌هایی را که در حال مبارزه با جعل هستند، ارائه می‌کند. با همکاری IGI – موسسه گوهرشناسی ایتالیا، Gem Talks با ارائه جلسات آموزنده برای اپراتورهای بخش بازخواهد گشت. با مشارکت JPEA – انجمن صادرکنندگان مروارید ژاپن و همکاری JETRO – سازمان تجارت خارجی ژاپن، تمرکز بر بازار مروارید و به ویژه مرواریدهای ژاپنی آکویا که به دلیل درخشندگی بالا، بیشترین استفاده را در جواهرات دارند، خواهد بود. پایداری محصول و چشم‌اندازهای آینده با مشارکت تخصصی کمیسیون مروارید CIBJO و تجربه گروه ژاپنی میکیموتو(Mikimoto) مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، نگاهی عمیق به الماس رشد یافته طبیعی و آزمایشگاهی در بازار جواهرات وجود خواهد داشت. وضعیت هنر و بازاریابی مناسب، روندها در بازارهای مختلف و دستورالعمل های تعریف شده توسط CIBJO است. فردرپرزیوسی کونفومرشیو (Federpreziosi Confcommercio)، موسسه گوهرشناسی ایتالیا و آسوکورال (Assocoral) سمیناری همه جانبه را به دنیای شگفت انگیز مرجان ها اختصاص خواهند داد. دانش و مهارت‌های مورد استفاده در جواهرات نیز در گفتگوهای خرده‌فروشی که فردرپرزیوسی کونفومرشیو  به خرده‌فروشان می‌پردازد، نشان داده خواهد شد.

بیش از 1200 برند در حال نمایشگاه از 34 کشور

Vicenza (ایتالیا)، 31 ژوئیه 2023 مختص به تولید جواهرات و طلا، الماس و سنگ های قیمتی، همچنین قطعات و محصولات نیمه تمام، بسته بندی و خدمات بازرگانی بصری و ساعت های معاصر بود. بیش از 1200 برند نمایشگاهی از 34 کشور در سراسر جهان در Vicenzaoro سپتامبر 2023 شرکت خواهند کرد. VOS، رویداد بین المللی گروه نمایشگاهی ایتالیا (IEG) کل زنجیره تامین طلا و جواهرات را از 8 تا 12 سپتامبر در مرکز نمایشگاهی ویچنزا گرد هم می آورد.

اطلاعات رویداد

Vicenzaoro خدمات استثنایی برای استقبال از بازدیدکنندگان از سراسر جهان ارائه می دهد. ورود و خروج بازدیدکنندگان از مرکز اکسپو با ساعات کاری جدید از 10 صبح تا 7 بعد از ظهر راحت تر خواهد بود. نه تنها کسب و کار، بلکه سرگرمی هم موجود است: با دهمین نسخه VIOFF- Golden Experience، رویداد Off Show، VOS به همکاری خود با شهر Vicenza ادامه می دهد و یک برنامه سفر چندحسی پر از ابتکارات، از جمله تاریخ، هنر، موسیقی، فرهنگ و غذا .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا