مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


آموزشیبرندهاسبک زندگیطراحی و ساخت

سفر قدرت: جواهرات شوالیه های لوئیز ویتون

Riders of the Knights نامی است برای ظاهر جدید غافلگیرکننده جواهرات بالای Louis Vuitton که در طول Couture Week در پاریس راه اندازی شد.

سواران شوالیه های لوئیز ویتون ادای احترام به قهرمانان قرون وسطایی است ، سفری به موقع که مضمون سفر را که از طریق مجموعه های جواهرات بلند میسون گره می زند ادامه می دهد. هر یک از 50 قطعه جواهرات به زنان قرون وسطایی افتخار می ورزند که در دنیایی که توسط مردان اداره می شود ، امور را به دست خودشان می گرفتند و تأثیر ماندگاری بر جهان می گذاشتند .

Louis Vuitton Riders از گوشواره های الماس Knights Le Royaume و انگشتر یاقوت کبود ، بخشی از مجموعه اولیه 50 جواهرات یک نوع هستند که در هفته Couture 2019 در پاریس ارائه شده است.

درباره راه اندازی سوارکاران شوالیه گمانه زنی های زیادی وجود دارد زیرا اولین مجموعه جواهرات بالا توسط مدیر طراحی جدید Francesca Amfitheatrof است. B Blossom ، مجموعه جواهرات زیبا که در ماه مه ارائه شد ، در مورد تغییر سبک لوئیز ویتون با شکل های کوچک و رنگ های جسورانه آن اشاره کرد. سواران شوالیه مسیر جدیدی را برای جواهرات بالای لوئیز ویتون نشان می دهد اما هنوز هماهنگ با کدهای خانه ای که ما از این جواهرساز مکان Vendôme می شناسیم ، است. زنان برجسته از گذشته از طریق این جواهرات که به عنوان “تجسم عزم و استقلال” توصیف شده اند ، با زن مطمئن و موفق لوئیز ویتون امروز صحبت می کنند.

دستبند لاجورد لاپلیس ، الماس و زمرد ترکیبی جذاب از قدرت و لطافت است که از کیفیت تالیسمانیت بیرون می زند.

مدیر خلاق Francesca Amfitheatrof توضیح می دهد: “سواران شوالیه ها در مورد قهرمانان قرون وسطایی هستند که سیر تاریخ را با نیروی قدرت و اراده خود تغییر داده اند. من به زنانی مثل Joan of Arc ، ملکه الیزابت انگلیس یا Eleanor of Aquitaine فکر می کردم. من می خواستم ایده قدرت را از طریق زنجیر ، زره ، آمولت و حتی شمشیر به تصویر بکشم. این یک تغییر اساسی در نگاه به جواهرات Louis Vuitton است ، اما قطعات هنوز هم به عنوان جواهرات بسیار قابل شناسایی هستند. البته ما فقط از بهترین سنگهای قیمتی استفاده می کنیم. لوئیز ویتون یک مارک قوی است ، بنابراین به یک ظاهر قوی نیاز دارد.

تقارن قاطع الماس و رویا یاقوت کبود Le Royaume ، سنگسارهای معماری قرون وسطایی و استفاده جسورانه آن از قوس ها و کوره های چوبی را تکرار می کند.

تقسیم جواهرات بلافاصله به Le Royaume ، La Cavalière و La Reine تقسیم می شود ، بلافاصله معماری ، هرالدری و حتی سلاح های قرون وسطایی را نشان می دهد. رنگ ها شفاف و باشکوه است و اشکال سنگین ، تحمیل کننده و پر از سمبلیسم است. ریتم های قوی در پیوندهای بزرگ و جادوئی که به طور یکپارچه با الماس و با ارزش ترین سنگهای قیمتی در رنگهای غنی و عمیق ساخته شده ، تجلی می شوند.

گردنبند La Reine با 9 آبشارهای استثنایی مانند سانتا ماریا با وزن ترکیبی 153 قیراط تنظیم شده است. هر سنگ از لحاظ ظاهری عمیق است و حس قدرت را به جواهر می بخشد.

یکی از برجسته ترین جواهرات گردنبند Le Royaume است که به شکل یک تالاب یا محافظ گلو از طریق نامه های زنجیره ای شکل گرفته است ، همانطور که شوالیه های جنگ می پوشند. مش ریز بسیار انعطاف پذیر است و دارای 1600 الماس و یاقوت کبود و یک یاقوت کبود آبی مخملی رنگ با وزن 19.31 قیراطی است. یاقوت کبود و قدرتمند ، یاقوت کبود نماد پاکی و محافظت است. بافته شده در گردنبند هنوز اشارات بیشتری به یک قلعه قرون وسطایی وجود دارد: پیوندهای مش به گونه ای شکل گرفته شده اند که شباهت به مشبک مشبک یک پرتقالی کامل با انتهای برجسته و یک زنجیر کوچک چسبان – همانطور که در یک راهرو پیدا می کنید – در قسمت انتهای آن حرکت می کند.

مجموعه La Cavalière دارای اسپینل قرمزهای عمیق است که نمادی از بوی و شجاعت را نشان می دهد. اسپینل ها توسط پیوندهایی با الماس محافظت می شوند که قلاب کمربند قرون وسطایی را به ذهن متبادر می کند. گردنبند La Reine با نشان دادن توانایی لوئیز ویتون در تهیه سنگ های غیر معمول و استثنایی ، با نه آبشارین سانتا ماریا با وزن ترکیبی 153 قیراط تنظیم شده است. خیره کننده و تحمیل کننده ، از قدرت سلسله ای و ثروت بی حد و حصر صحبت می کند.

اسپینل ها ، که نمادی از بوی و شجاعت است ، در مقابل الماس موجود در دستبند La Cavalière و گوشواره های ساخته شده از پیوندهای جسورانه می درخشد که بستن کمربند قرون وسطایی را به ذهن متبادر می کند.

یک دیسک گرد از لاجوردی آبی رنگی به اندازه یک مشت با یک زمرد سبز عمیق تنظیم شده است. گردنبند شبیه طلسم زنجیره سه گانه الماس و یاقوت کبود معلق ، قدرت حاکمیت را بیرون می کشد. یک حلقه یاقوت کبود ، زمرد و الماس می تواند به یک اندازه توسط مرد پوشیده شود که به لطف شکل و مهره محکم انگشتر و تنظیم ساده گوهر آن ، بسیار مناسب است.

گذشته از جواهرات ، منابع قرون وسطایی در هر جواهر فراوان است. Daggers-set با الماس کنار یک حلقه را تزئین می کند ، اما جزئیات باشگاه های سه گانه و حتی تاج های کوچک نیز بسیار زیاد است. با دقت و در میان تمام جزئیاتی که Amfitheatrof هوشمندانه در مونوگرام ستاره نمادین و حروف L و V کار کرده است ، کار کنید که با موضوع قرون وسطایی به طرز غافلگیرانه ای آمیخته است. بیشتر از 50 جواهر در این رویداد فروخته شده و آتلیه لوئیز ویتون نیز روی 50 قطعه دیگر که از الان تا پایان سال تکمیل می شود کار سختی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا