مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخبار

*برگزاری جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری؛ ۳۴۰۰ نفر دعوت شدند*

 دولت کانادا دیروز مورخ 22 ژانویه با صدور 3400 دعوتنامه جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برگزار کرد. حد اقل امتیاز در این پذیرش 471 و نسبت به پذیرش قبلی 2 امتیاز کمتر بوده است. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

کانادا قصد دارد طی سال های 2020 تا 2021 مهاجران بیشتری را جذب کند؛ کانادا قرار است از طریق برنامه مهاجرت استانی نیز که بخشی از آن توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می شود تعداد مهاجران را افزایش دهد.استان ها و مناطق کانادا دراین برنامه شرکت دارند و برنامه مهاجرت استانی آنها به سیستم اکسپرس انتری مرتبط است. این مسیرها که بسیاری از آنها حداقل امتیاز کم دارند و یا حتی فاقد شرط حد اقل امتیاز هستند به استان ها و مناطق شرکت کننده اجازه می دهند سالانه تعداد معینی از متقاضیان اکسپرس انتری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-breakاستفاده کرد: 9 می 2019 راس ساعت 01:16:02 وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 471 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در پذیرش دیروز مورخ 22 ژانویه 2020 دعوتنامه دریافت کرده اند. به نمونه های فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:‌

شاهین و شادی متاهل بوده و به ترتیب 34 و 29 سال دارند. هر دو فوق لیسانس دارند و چهار سال اخیر را به عنوان توسعه دهنده وب مشغول بوده اند. هر دو در امتحان آیلتس شرکت کرده و در مهارت شنیداری نمره 8 و در سه مهارت خواندن، نوشتن و مکالمه نمره 7 گرفته اند. شادی به عنوان متقاضی اصلی وارد صف انتظار اکسپرس انتری شده است. با اینکه نه شاهین و نه شادی تا به حال در کانادا نه کار کرده اند و نه تحصیل با داشتن 473 امتیاز برای دریافت دعوتنامه در پذیرش دیروز واجد شرایط بوده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا