مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


آموزشیسبک زندگیصنف طلا و جواهر

برای فروش محصول خود، حداقل ۵ بار درخواست بدهید

گروه نشریات تخصصی طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران
مدرسه تجارت طلایی
کپی با ذکر منبع بلا مانع است

👈چندبار در روز شما تبلیغات تکراری (تبلیغ تلویزیون، بیلبرد، پیام کوتاه، و …) از شرکت های بزرگ همچون سامسونگ و غیره می بینید؟ شاید بهتر باشد بپرسیم، آیا روزی شده تبلیغ شرکت های بزرگ را فقط یکبار ببینید؟

✔شاید شما تصور کنید که این شرکت ها شناخته شده هستند و دیگر نیازی به تبلیغ ندارند، ولی جالب است بدانید که این شرکت ها سالانه میزان زیادی ازسرمایه خود را در بخش تبلیغات سرمایه گذاری می کنند!

🎯به همین دلیل است که اطلاع رسانی آنها بارها و بارها و بارها تکرار می شود. بعد از اینکه شما ۵۰ بار اطلاع رسانی را دیدید، برای تصمیم گیری حتما آن را نیز در نظر می گیرید. بعد از ۵۰ بار بعدی شما با خودتان فکر می کنید که شاید مورد استفاده شما باشد. و در ۵۰ بار دیگر ممکن است شما تصمیم به خرید بگیرید. جالب بدانید که پیامهای تبلیغاتی شرکت های بزرگ بیش از ۱۰۰۰ بار تکرار می شوند تا شما به راحتی در هنگام تصمیم نام آنها را انتخاب کنید.

✍یک فروشنده موفق می بایست بداند برای انجام فروش، می بایست حداقل ۵ بار درخواست خرید به مشتری دهید و یا به عبارتی حداقل ممکن است ۵ بار از مشتری “نه” بشنود، ولی بعد از آن به سمت “بستن یا اختتام فروش” پیش می رود.

👈بین مداوم بودن و نفرت انگیز بودن یک خط مرزی وجود دارد، همواره که شما تلاش می کنید تداوم داشته باشید و متقاعد کننده باشید، میزان فروشتان افزایش پیدا خواهد کرد.

🎯این دقیقا رویه ای است که شرکت های بزرگ در پیش می گیرند، آنها به خوبی می دانند در صورتیکه کمتر از رقبا دیده شوند، جای خود را به رقبا خواهند داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا