مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخبار

معروف ترين اَشکال حلقه هاي نامزدي

الماس ها در ابعاد و اشکال گوناگون وارد بازار مي شوند، با اعمال اندکي تغييرات هم چون صيقل دادن سطح الماس و ايجاد خراش بر روي آن مي توان نمونه هايي بي نظير در صنعت جواهرات خلق نمود. امروزه در ساخت انواع دستبند، گوشواره، گردنبند و انگشتر از مهره هاي الماس استفاده مي شود.

اما کاربرد الماس در ساخت حلقه هاي نامزدي به شدت افزايش يافته است.

اگر به دنبال خريد انگشتر نامزدي هستيد، مفتخريم جديدترين و معروف ترين اشکال حلقه هاي نامزدي را به شما ارائه دهيم:

حلقه نامزدي با الماس گرد

انگشترهاي نامزدي با الماس گرد در مرکز انگشتر، از محبوب ترين انگشترهاي مراسم عروسي هستند. الماس وسط حلقه را آنقدر تراش داده که زوايه اي تيز در بالاي الماس ايجاد شود. بيشتر جواهرسازان ترجيح مي دهند از الماس هاي بزرگتري در مرکز حلقه استفاده کنند. فروش سالانه اين نوع حلقه ها، هشتاد درصد بيشتر از ساير نمونه هاست.

حلقه نامزدي با الماس بيضي

حلقه هاي نامزدي با الماس بيضي شکل، نمايي متقارن دارند. اين نوع حلقه ها براي خانم هايي که انگشتان ظريف دارند، بيشتر توصيه مي شود. الماس بيضي شکل در مرکز اين انگشتر مي تواند با حرکات دست، نور را به زيبايي در چند جهت مختلف منعکس کند.

حلقه نامزدي با الماس لوزي شکل نوک تيز

اين الماس که طرفداران به نسبت کمتري در مقايسه با الماس هاي گرد دارد، شبيه لوزي است. لبه هاي الماس را آنقدر خراش داده اند که کاملا درخشنده شود. اين نوع حلقه بسيار زيباست به خصوص چنانچه الماس مرکزي با نگين هاي بسيار ريز احاطه شده باشد.

Great things in business are never done by one person. They’re done by a team of people.Steve Jobs

elahyeh-115-116-talajavaher-magazine

حلقه نامزدي با الماس تابشي

اين حلقه نامزدي که قدمتي ديرينه دارد، با الماس مستطيلي شکل خود در مرکز انگشتر، درخشندگي الماس هاي زمردي و کيفيت بالاي الماس هاي گرد را از آن خود کرده است.

حلقه نامزدي با الماس قلب

الماس قلبي شکل به بهترين حالت ممکن است توصيف کننده واژگاني چون عشق و علاقه باشد. هديه به مناسبت نامزدي، سالگرد ازدواج و حتي ولنتاين انتخاب اين حلقه است. خراش و صيقل دادن اين چنين الماس هايي بسيار دشوار بوده و به مهارت بالايي نياز دارد.

حلقه نامزدي با الماس اُريب

دست نگه داريد! نمونه اي متفاوت و بي همتا براي شمايي که طالب حلقه هاي آنتيک هستيد، آماده کرده ايم. اصطلاحاً به اين نوع الماس، الماس بالشتي اريب گفته مي شود. آنچه بيش از همه جلب توجه ميکند، الماس آبي حلقه است.

حلقه نامزدي با الماس و زمرد

الماس موجود در مرکز اين حلقه به شکل مستطيلي است و چهار گوشه آن را خراش داده اند. نکته جالب توجه اينکه در هر چهار گوشه الماس مي توان از سنگ هاي کوچک متنوع استفاده کرد.

حلقه نامزدي با الماس پرنسس

حلقه نامزدي با الماس پرنسس، اين روزها يکي از پر طرفدارترين نمونه ها در صنعت جواهرسازي است و اين امر به دليل داشتن شکل فانتزي آن است. بيشتر خانم ها از اين رو شيفته اين الماس هستند که نمايي مستطيل و مربع شکل دارد.

حلقه نامزدي با الماس مشعشع

الماس موجود در مرکز اين حلقه نامزدي را بيش تر با عنوان الماس هرمي مصري مي شناسند. الماس مرکزي اين حلقه بيشتر شبيه زمرد است. داراي يک نوک تيز است يعني تاجايي خراش داده شده تا به زيبايي تمام بدرخشد.

حلقه با الماس گلابي شکل

اين حلقه از جمله زيباترين و کلاسيک ترين انگشترهاي نامزدي است. الماس مياني انگشتر همچون قطره اشک يا به عبارتي بهتر همچون يک گلابي است. الماس اشکي، هم در ساخت گوشواره و هم گردنبند، بسيار زيبا به نظر مي رسد. اين حلقه را براي دستان کوچک و انگشتان ظريف پيشنهاد مي دهيم.

نمایش بیشتر

مجله طلا و جواهر

تنها مجله تخصصی بین المللی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران با موضوعات هنری، علمی، خبری ، آموزشی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا