مجله طا جواهر



اولین و تنها مجله تخصصی طلا جواهر، نقره، ساعت و آنتیک درایران


اخباررویدادهاکسب و کارنمایشگاهها

برپایی تمامی نمایشگاه‌ها براساس تقویم نمایشگاهی از 12 تیرماه/ بازدید عمومی ممنوع است

 مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برپایی نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا، گفت: از ۱۲ تیرماه سال جاری، تمامی نمایشگاهها، براساس تقویم نمایشگاهی برگزار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برپایی نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا، گفت: از ۱۲ تیرماه سال جاری، تمامی نمایشگاهها، براساس تقویم نمایشگاهی برگزار خواهند شد.

به گزارش شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بهمن حسین‌زاده گفت:  با توجه به تجهیز نمایشگاه بین المللی ایران به دستگاه‌های ضدعفونی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا، قرار است از ۱۲ تیرماه، تمامی نمایشگاه‌هایی که در این محل برپا می شود، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نمایشگاه جهش تولید و  استقبال بسیار زیاد متخصصین و صنعتگران،  تقاضا برای  برگزاری نمایشگاههای تخصصی با رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام بازدید تنها برای متخصصین، افزایش یافت.

حسین زاده با بیان اینکه در جلسه کمیته امنیتی –  اجتماعی ستاد مقابله با کرونا برگزاری سایر نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید عموم مصوب شد، اظهار داشت: با طی شدن مراحل اداری این مصوبه، نخستین نمایشگاه تخصصی سال جاری  با عنوان نمایشگاه در و پنجره، دوازدهم تیرماه گشایش می یابد.

این مقام مسئول  با اشاره به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ویژه برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: تجربه موفق برگزاری نمایشگاه جهش تولید، نشان داد که نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت 4پروتکل بهداشتی(پروتکل مراکز نمایشگاهی، غرفه سازی، مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان)  و الزام ممنوعیت بازدید برای عموم، قابل برگزاری است، بدون اینکه  به سلامت اجتماعی آسیبی  وارد شود.

 وی افزود: یقینا، صنعت نمایشگاهی به عنوان لوکوموتیو معرفی دستاوردها و تولیدات  صنعتی نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازاریابی های جدید دارد.  بنابراین نمی توان این  صنعت مهم در کشور را تعطیل کرد بلکه  با رعایت شیوه نامه های بهداشتی،  باید تمامی نمایشگاهها را برگزار کرد

به گفته این مقام مسئول تمهیداتی هم  اندیشیده شده که به موجب  آن امکان بازدید مجازی از طریق  کانال ایران کالا و شبکه های مجازی برای مردم عادی نیز فراهم باشد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا